9 oktober 2014

Daxs att göra nya linutlösare igen


Denna gång kommer det göras på Fladens flöte artnr: 187166 det är väldigt besvärligt att få rätt. Först beställde jag dom via telefon i april då var dom slut sen kunde man köpa dom om man skicka ett e-mejl testade det med, men inte kom det några flöten då inte. Fick ett samtal på semestern att jag skulle kontakta en kille, efter hans semester var slut - visade sej att han inte var kvar på firman. Till slut blev jag tillsagd att göra en beställning på hemsidan välj mellan och skriv in i meddelandet art nr 187166 så var det klart - trodde jag ju så klart hahaha... då kom dessa små flöten (överst) vart jag ju lite snée kan jag ju säga skicka ett vansinnigt e-mejl igår. Men nu idag kunde jag hämta ut ett paket på posten och Äntligen efter 6 månader kan jag börja limma och måla knyta och greja. Slutresultatet kommer senare.


Så här ser mina gamla ut som kommer användas tills dom faller isär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar